Tuesday, July 17, 2012

Kåntan Chamoru: Kao Guåhu Ya-mu (J.D. "Crutch")

Thanks to Sue Quitano who did the bulk of the work figuring out the lyrics and translating them. The chords I put here are very simple and not exactly what you hear in the recordings, but they're close enough to sing along to.


Kao Guåhu Ya-mu
as J.D. "Crutch"



    [G]                   [C]                    [G]
Ai neni, ya-hu lokkue' na un na'klåru
      [G]                       [D]       [G]
kao guåhu ya-mu pat guåha otru,
(Oh baby, I'd like you to make it clear
if it's me you like or if there's another,)

   [G]                                [C]               [G]
Sa' hu tungo' na hagas lokkue' i payon-mu
    [G]                                   [D]                     [G]
an håfa para un cho'gue, un cho'gue malago'-mu,
(Because I know it's been your habit that
if you're going to do something, you'll do what you want,)

       [G]                             [C]     [G]
Lao, neni, komprende fan nai på'go
     [G]                  [D]               [G]
sa' esta ha' guåha, neni, asaguå-mu.
(But, baby, now please understand
because you already have a husband, baby.)

         [G]                        [C]                  [G]
Ya hu tungo' ha' ta'lo na makkat para hågu
   [G]                 [D]                 [G]
para un tulaika, neni, siniente-mu,
(Again I know that it's hard for you
to change, baby, your feelings,)

     [G]                         [C]           [G]
Sa' guåhu, magåhet, hågu hu guaiya
    [G]                      [D]         [G]
ya eyu yo', neni, na matulalaika.
(Because me, really, it's you I love
and that is why, baby, I've been changing.)

       [G]                  [C]            [G]
Pues hasso neni ya un komprende
     [G]                     [D]                [G]
na debi ha', neni, di guåhu un atende,
(So remember, baby, and understand
that it's me, baby, that you should be with,)

     [G]                       [C]             [G]
Sa' guåhu ilek-mu, neni, asaguå-mu,
    [G]                   [D]                  [G]
ya guåhu ai hågu, neni, guinaiya-ku.
(Because it's me you said, baby, your husband,
and me, oh it's you, baby, my love.)

        [G]                         [C]                    [G]
Pues puedi ha' mohon, neni, un komprende
        [G]                       [D]             [G]
na siakåsu yo' lachi munga ma'atende,
(So I hope, baby, that you understand
that if I'm wrong just ignore it,)

     [G]                   [C]             [G]
Sa' hågu, neni, yo' muna'pininiti,
     [G]                          [D]                   [G]
ya' gos makkat, neni, para hu komprende.
(Because it's you, baby, that hurt me,
and it's hard, baby, for me to understand.)

      [G]                            [C]              [G]
Lao guåhu masångan lokkue' asaguå-mu,
     [G]                      [D]               [G]
ya hunggan, neni, hågu i mås ya-hu.
(But also, me, your so-called husband,
and yes, baby, it's you I love the most.)

     [G]                      [D]               [G]
Ya hunggan, neni, hågu i mås ya-hu
     [G]                      [D]               [G]
ya hunggan, neni, hågu i mås ya-hu.
(And yes, baby, it's you I love the most,
and yes, baby, it's you I love the most.)

1 comment: